Eerste volledige dag in Vaasa - Reisverslag uit Vaasa, Finland van Matthias Van Mol - WaarBenJij.nu Eerste volledige dag in Vaasa - Reisverslag uit Vaasa, Finland van Matthias Van Mol - WaarBenJij.nu

Eerste volledige dag in Vaasa

Blijf op de hoogte en volg Matthias

04 Maart 2014 | Finland, Vaasa

Vannacht verschrikkelijk geslapen. Tot 12u ging t goed tot men kotgenoten thuis kwamen. Eén was super kwaad en aant roepen tegen iemand aan de telefoon. Dan hadden ze de muziek volle bak opgezet. Uiteindelijk was t tegen 2 u dan wel stil. Heb ze de dag erna erover aangesproken en ze gaan hun best doen om stil te zijn. De muren in het appartement zijn ook wel dun vanaf dat iemand praat hoor je hem. Maar heb vandaag oordoppen gekocht dus zal wel beter gaan.

Het zweeds is verschrikkelijk moeilijk. Ik kan wel dingen vragen maar versta de antwoorden niet. Heb nog veel werk om het te studeren.
Deze middag was er een studentenevenement waarbij studenten met zelfgemaakte zeepkisten van een heuvel afgingen. Dit jaar was het blijkbaar een flop omdat er helemaal niet zoveel sneeuw ligt. Normaal moet er een meter liggen en nu is er maximum een paar centimeter.

Ben dan ook voor de eerste keer gaan lopen en toen had ik toch men eerste wauw moment. Toen ik uit het bos kwam dan had ik een prachtig zicht op het bevroren meer. Helemaal wit. Echt knap.

T eten is duur maar andere zaken kosten 2 keer niets. Heb bv. een internetkabel voor 1 euro gekocht. Zal dus vooral op het eten moeten letten. De mensen zijn allemaal wel heel vriendelijk.

Aangezien ik vannacht niet zo goed heb geslapen ben ik kapot en zal ik zeker super goed slapen met mijn oordoppen vannacht. Volgende week maandag kan ik beginnen op stage. Ik sta blijkbaar toch niet op een oncologie of neurologie maar op een mid-care ( soort intensieve zorgen) en OK (operatiekwartier).

Was weer een kort verslag. Zal nog een paar foto's toeveogen en heb ook nog 2 filmpjes van men appartement erop gezet.

Groeten

Matthias

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Matthias

Actief sinds 03 Maart 2014
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 5395

Voorgaande reizen:

03 Maart 2014 - 13 Juni 2014

Erasmus Finland Vaasa

Landen bezocht: